Sunday, November 9, 2008

Pesanan Buat Kekasih

Assalamualaikum.... Lama x dengo cte kan??? Rasanya dah lama tak tulis papa kan??? Sebenarnya, sebab exam sebab tu la tak... K, ni bkan la par kan, nie pesal banyak la cte kan...

Sewaktu kau melangkah
Meninggalkan diriku
Sebaknya rasa di salam dadaku
Perlahan titis air mata

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
Sekiranya engkau merinduiku
hubungilah aku disini

Jika ada kesilapanku
Maafkanlah diriku oh sayang
Dan izinkan aku bertanya
Mengapa kau berubah kasih
kiranya kau ada penggantiku
Tetapi hidupmu tak bahagia
Relaku memaafkan mu
Dan menerima mu sayang..

Walaupun hatiku kau lukai
Namun ku masih menyayangi
Kerna sehingga waktu ini
Cintaku masih untukmu

Oh sayang dimana kau berada
Janganlah kau lupakan aku
Ingat aku walau sesaat
seorang insan yang terluka

Ingin aku berpesan
Kepadamu kekasih
kiranya engkau resah dan tak lene
itulah hembusan rinduku..

No comments: